May 07, 2010

Зуун хүний дундахь ганцаардал


Цор ганцаараа байвал би ганцаардана. Хоёулаа байвал би ганцаардахгүй. Арвуулаа болуул би бүүр хөгжилдөнө, гоё доо. Харин зуун хүний дэргэд байвал би эргээд ганцаардана. Новш гэж тэр илүү хүмүүсийг нь буудчихъя май май май май май май, чи үхмээр байна уу үгүй юу, надаа хамаагүй би ганцаарджийна май май май үхцгээ за ингээд үхцгээ.
Ёооохххх нэг санаа амарлаа, одоо арвуулаа үлдсэн бүгдээрээ сайхан хөгжилднөө.
Яагаад ерөөсөө хөгжилтэй биш байна аа, би ч буруу юм хийлээ дээ. Би маш муухай зүйл хийсэн өөрийгөө шийтгэнээ, би угаасаа ганцаардал дунд амьдрах ёстой хүн бололтой, нэг ганцаардвал ганцаардсан шиг ганцаарды, май май май май май, үлдсэн нь одоо бүгдээрээ үхцгээ. Ёооохххх тайван сайхан боллоо доо.
Ганцаардлаар өөрийгөө шийтгэж байна, яадын би ганцаардах тавилантай хүн.
Өөөш энэ бас юу вэээ, миний сүүдэр, новш гэж. Би ганцаардсан шиг ганцаардмаар байна, чи зайл. Май май май май май, буудаад буудаад нэмэргүй сонин юм бээ чи. Яагаад сүүдэр алга болохгүй байна аа.
Май май май май тэгвэл тэр нарыг буудчихъя, ингээд чи гэрэлтүүлээрэй.
Ёооох одоо тайван сайхан боллоо, сүүдэр ч алга, ёстой жинхээсээ ганцаараа.
...Ганцаардал ямар аймар юм бээ, одоо өөрийнхөө буудсан хүмүүсээр дахиад шинэ хүн эвлүүлнээ. Хоо тэр давхраатай нүдийг, тэр хамартай нь, одоо тэр уруулыг, аан бас тэр хөлийг, бас уушгийг бөөрийг ... залгачихлаа, одоо нулимсаа дусаая, амилаарай миний ганцаардлын эсрэг тэмцэгч.
- Сайн уу би чамайг амилуулсан чамд ШИНЭЭ гэдэг нэр өгий, намайг хайрлаж үргэлж ганцаардуулахгүй байлгаж чадах уу.
- Чаднаа.

1 comment: